fbpx

Kontakt oss

Kundeservice:
Send oss ​​gjerne en e-post med saken din. Vi svarer vanligvis innen 2-4 arbeidsdager.
Epost kundeservice:
kundeservice@studioexpressen.no

Telefontid:
Mandag og torsdag: 09.00-11.00 (Det er høyere belastning på mandager)
Helligdager og sommerukene 27-30: Stengt
Telefon kundeservice:
22 83 22 83

Besøks-/Postadresse:
Vesterøyveien 2, 3235 Sandefjord

Organisasjonsnummer:
997 997 859

Hvordan booker jeg tid til et arrangement?

Tidsbooking til et av våre arrangement gjøres via www.timecenter.com/studioexpressen

mens tidsbooking til dyrearrangement gjøres med den aktuelle butikken. Det kan finnes unntak så følg med på vår hjemmeside under respektive fotokonsept, der finner du en oversikt over aktuelle arrangementer i din region. Du finner også alle aktuelle arrangementer på vår Facebook-side.

Når kommer koden?

Koden blir sendt til din mail og/eller via SMS ca. 10 virkedager etter fotografering. I desember ca 4 til 7 virkedager. Ta kontakt med kundeservice hvis du mangler kode mail kundeservice@studioexpressen.no

Hvordan takker jeg nei til å få hjemsendt foreslått bildepakke til gjennomsyn?

 

1/ Logg inn på din brukerkonto.
2/ Gå inn på «MIN SIDE» – «Mine oppgaver»
3/ Trykk på knappen «Annuller» – Klart.

Noter at du når som helst kan logge inn og gjøre en tilpasset bestilling om ikke den foreslåtte bildepakken frister deg.
Vi garanterer at bildene ligger tilgjengelig i minst ett år.

Kan vi klippe i bildearket?

Bildearket kan deles på midten, hvis ikke annet er oppgitt på prislisten så betaler dere halvparten av hva bildearket koster.

Kan jeg gjøre en etterbestilling av bilder jeg har bestilt tidligere?

Så klart. Logg inn på din brukerkonto og bestill det du ønsker. Vi lagrer bildene dine i minst ett år.

Kan jeg returnere og hvordan gjøre det?

Du kan IKKE returnere om du bestiller eller setter sammen din egen pakke. Har du derimot mottatt en pakke for gjennomsyn så har du full returrett på den pakken. Instruksjoner ligger vedlagt i bildepakken. Husk at hver bildepakke må returneres separat, om du mottar mer enn en bildepakke.

Kan vi betale for flere bildepakker med samme betalingsinformasjon?

Nei, Dessverre. Bildene er koblet til medfølgende faktura, derfor er det viktig at hvert produkt betales med tilhørende kid nummer.

Hva er deres kontonummer?

Kontonummer 3207 40 45706.
Glem ikke å benytt deres kundenummer/kid nummer ved innbetaling.

Hva er leveringstiden på bestilte produkter?

Litt avhengig av når bestillingen er gjort, hvilke produkt som bestilles, belastning i produksjon, ferietider og helg. (Lerret og andre manuelle produkter tar lengre tid enn f.eks. vanlige bildeark/pakker). I desember er produksjonstiden på bildepakker ca 4-5 virkedager + postens ledetider* mens lerret og fotogaver (puslespill, kopper osv) har ca 5-7 virkedager+ postens ledetider*.  Dersom bestillingen er ment som en julegave, må du legge inn bestillingen senest 12/12. Alle bestillinger som legges inn til 22/12 vil imidlertid bli sendt i posten før jul*, deretter har vi stengt helt til midten av januar.
Øvrige tider av året ca 1-2 uker + postens ledetider. Under juli og første halvdel av august blir ingen leveranser sendt.
* =Vær oppmerksom på at vi ikke kan garantere postens ledetider da den er utenfor vår kontroll. 

Jeg representer en butikk og ønsker å booke et arrangement, hvordan gjør jeg dette?

Kontakt Nathalie Weiseth +47 412 54 565 eller nathalie@studioexpressen.no

[/vc_toggle]